Gehandicaptenparkeerplaats
U kunt bij de gemeente Aa en Hunze kosteloos een gehandicaptenparkeerplaats aanvragen of wijzigen.
Parkeerplaats aanvragen Parkeerplaats wijzigen
Aanvragen parkeerplaats
Wanneer u een parkeerplaats wilt aanvragen kunt u online een formulier indienen
Voor het verwerken van uw aanvraag hebben wij de volgende documenten nodig:
• Een scan van uw gehandicaptenparkeerkaart
• Een scan van uw rijbewijs.
Voorwaarden:
• U woont in de gemeente Aa en Hunze
• U heeft een parkeerkaart die minimaal 6 maand geldig is. Hoe u een parkeerkaart kan aanvragen leest u hier.
• U heeft geen of onvoldoende ruimte op eigen terrein om te parkeren.
Als u aanvraag bij ons binnen is zorgen wij binnen 8 weken voor een besluit of uw gehandicaptenparkeerplaats wordt toegewezen. Deze termijn kunnen wij eenmaal verlengen.
Wijziging doorgeven
Als u een wijziging van kenteken wil doorgeven kan dat via het formulier gehandicaptenparkeerplaats wijzigen.
Meer informatie
Vragen kunt u telefonisch stellen via telefoonnummer 0592-267777